Aan welke landen leveren wij?
We leveren onze dahliaknollen momenteel aan een zorgvuldig geselecteerde lijst van Europese landen. Alle pakketten worden naar alle landen verzonden met DPD als pakketdienst. We verzenden naar de volgende landen:
België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.
Wat moet ik doen als mijn land niet voorkomt in de lijst met landen op jullie website?
Bedankt voor uw interesse in onze dahlia’s! Op dit moment verzenden we alleen naar geselecteerde landen binnen Europa vanwege de strenge regelgeving en hoge kosten voor het internationaal exporteren van bloembollen.
Als je land niet op de lijst staat, spijt ons dat echt. Houd er rekening mee dat we altijd op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden. Voel je vrij om contact met ons op te nemen en ons te laten weten waar je vandaan komt, zodat we je interesse in gedachten kunnen houden voor toekomstige seizoenen!
Wat zijn de verzendkosten om het pakket naar mijn land/adres te sturen?
| Land | Prijs | Drager |
|---|---|---|
| Oostenrijk (AT) | €16,95 | DPD |
| België (BE) | €9,95 | DPD |
| Bulgarije (BG) | €34,95 (BGN 68,40) | DPD |
| Kroatië (HR) | € 34,95 (HRK 263,20) | DPD |
| Tsjechische Republiek (CZ) | €16,95 (CZK 420) | DPD |
| Denemarken (DK) | €15,10 (DKK 113) | DPD |
| Estland (EE) | €24,50 | DPD |
| Finland (FI) | €32,95 | DPD |
| Frankrijk (FR) | €15,50 | DPD |
| Duitsland (DE) | €9,95 | DPD |
| Griekenland (GR) | €58,10 | DPD |
| Hongarije (HU) | €17,95 (HUF 7.230) | DPD |
| Ierland (IE) | €35,80 | DPD |
| Italië (IT) | €24,20 | DPD |
| Letland (LV) | €19,95 | DPD |
| Litouwen (LT) | €19,95 | DPD |
| Luxemburg (LU) | €14,95 | DPD |
| Nederland | €6,15 | DPD |
| Polen (PL) | €19,95 (PLN 88,50) | DPD |
| Portugal (PT) | €24,95 | DPD |
| Roemenië (RO) | €34,95 (RON 172,00) | DPD |
| Slowakije (SK) | €18,95 | DPD |
| Slovenië (SI) | €18,95 | DPD |
| Spanje (ES) | €24,95 | DPD |
| Zweden (SE) | €29,95 (SEK 332) | DPD |
Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt bezorgd?
Zodra je bestelling is overhandigd aan onze vertrouwde verzendpartner, duurt het doorgaans tussen de 3 en 10 werkdagen om bij je aan te komen, afhankelijk van je locatie. Hoewel we er alles aan doen om het snel bij je te krijgen, kunnen levertijden variëren en tijdens feestdagen iets langer zijn. Bedankt voor je begrip!
Het is al meer dan 14 werkdagen geleden en mijn pakket is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?
Je kunt je pakket altijd gemakkelijk volgen op TrackYourParcel. Soms vindt je pakket een tijdelijk onderkomen bij de buren of wacht het op je in het plaatselijke postkantoor, dus vergeet niet om ook daar te kijken! Zodra je pakket in handen is van het postsysteem, neemt DPD de bezorging over. Als je onderweg vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met DPD, ze helpen je graag!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het spijt ons te horen dat je je bestelling wilt annuleren. Je kunt je bestelling binnen 7 dagen na plaatsing annuleren. Zodra je bestelling is verzonden, is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Het ras bloeide niet waar zijn naam?
Wij doen ons best om onze bollen te verzenden zoals ze heten, maar wij zijn afhankelijk van wat onze telers verzenden. Wij selecteren onze leveranciers zeer zorgvuldig en vertrouwen op een betrouwbare levering. Wij zullen nooit opzettelijk de door u bestelde verkeerde soort bloembol/knol leveren zonder overleg. Helaas is het niet mogelijk om een bol te claimen die niet trouw aan zijn naam heeft gebloeid.
Ik heb een slechte bloembol/knol ontvangen?
Tijdens het verpakken controleren we altijd alle bollen met de best mogelijke zorg. En wij zorgen ervoor dat uw bestelling niet beschadigd raakt tijdens het transport. Mocht u toch een bol ontvangen die niet meer geschikt is om geplant te worden, dan kunt u ons een foto van de bol sturen en zullen wij samen proberen hier een oplossing voor te vinden.
Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
Er zijn verschillende manieren om te betalen
- Met Paypal
- Met je kredietkaart via Paypal, heb je geen Paypal account nodig. Geaccepteerde creditcards zijn: Visa, Mastercard, American Express en anderen
- Voor EU-landen is het ook mogelijk om via de bank te betalen. Onze bankgegevens verschijnen op de checkout-pagina’s en ook op uw orderbevestiging
- Met iDeal
Mijn pakket is teruggestuurd door de vervoerder
Is je pakket drie keer aangeboden op het afleveradres, of is je pakket bij het postkantoor geweest en heb je het nog niet opgehaald, dan wordt het naar ons teruggestuurd.
Als het pakket naar ons is teruggestuurd, kunnen we je bestelling opnieuw versturen. Wij zullen u echter de extra verzendkosten in rekening moeten brengen. Let op: wij sturen het geretourneerde pakket opnieuw, en geen nieuwe lampen.
Waarom moet ik het telefoonnummer van de ontvanger noteren?
Mochten er problemen zijn met de bezorging van de pakketten, of is het adres niet juist, dan kan de koerier of de postbode contact opnemen met de geadresseerde.
Hoe kan ik contact met u opnemen en wat zijn uw adres- en contactgegevens?
Als je een compliment, tip of zelfs een klacht hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. We horen graag van je!
Ons adres is:
IloveDahlia, Leidsevaart 218, 2211 WE Noordwijkerhout.
E-mail: info@ilovedahlia.com
Telefoonnummer: + 31 (6) 83 04 17 25
Klik hier om naar onze contactpagina te gaan, we staan altijd klaar om te helpen!